"Методы и приемы выполнения мониторинговых исследования качества образования"
"Методы оценки информационно-коммуникативной компетентности"
отв. Пархоменко Н.С.
Какой вопрос больше интересует? Пишите в коментариях
15.04.10 на методичному об’єднанні було розглянуте питання моніторинга, підходів до його аналізу, означені школи та класи, які підлягають моніторинговим дослідженням в цьому навчальному році. Отже, моніторинг – це постійне спостереження за певним процесом із метою виявлення відповідності існуючого стану відповідному стандарту. Освітній моніторинг – управлінська технологія оцінки та контролю.
Мета моніторингу -оперативне та своєчасне виявлення всіх змін, які відбуваються в діяльності освітнього закладу. Отримані об’єктивні дані використовуються для прийняття управлінських рішень. Суб’єктами моніторингу є всі учасники освітнього процесу. Об’єктами моніторингу є сам освітній процес та його результати, особистісні характеристики всіх учасників освітнього процесу, їх потреби та відношення до освітнього закладу.
Напрямки освітнього моніторингу
Моніторинг управлінської діяльності
Моніторинг професійної майстерності
Моніторинг виховної роботи
Моніторинг якості освіти
Види моніторингу(за функціями)
•Інформаційний
•Прогностичний
•Діагностичний
•Порівняльний
Види моніторингу (за змістом та напрямами діяльності)
Базовий
Проблемний
Управлінський
Моніторинг в закладах освіти здійснюється згідно таких документів:
1. Наказ Управління освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 26.08.2010 року № 355 «Про проведення моніторингових досліджень у 2009-2010 навчальному році».
2. Програма розвитку районної освітньої системи на 2006-2010 роки
3. План організації та проведення моніторингових досліджень на 2006-2010 роки Запорізького регіонального інформаційно-аналітичного центру моніторингу якості освіти та зовнішнього тестування.
Розрахунок кваліметричного коефіцієнта (рівень компетентності) може здійснюватися за такими формулами
Формула № 1
К.К.=( к-ть уч. П.Р.*0,16 + к-ть уч. С.Р.*0,45 + к-ть уч. Д.Р.*0,63 + к-ть уч. В.Р.*0,91) / Кількість учнів
Формула № 2
К.К. = ( к-ть уч. П.Р.*2 + к-ть уч. С.Р.*5 + к-ть уч. Д.Р.*8 + к-ть уч. В.Р.*11)/ (Кількість учнів * 12)
С 19.04 - 30.04 заключний етап моніторингових досліджень, 22.04 8-9-10 профільні класи пишуть контрольні роботи з інформатики та технології в присутності незалежного інструктора. Це гімназія №8-8а (вчитель Батаєва Н.М.), гімназія № 107 - 8а (вчитель Фоменко І.М.), НВК № 7 - 10а (вчитель Карпук О.І.), НВК №23 - 10а (вчитель Плаксін А.Л.)
Функції та обов’язки незалежного інструктора будуть виконувати вчителі інших шкіл (телефонграма від 14.04..10). 11 профільні класи з інформатики та вивчаючі технології ДПА будуть писати в травні за збірником завдань авторів О.О. Бодрик, О.Г. Захар, Ж.В. Потапова (2010 р., видавництво Ранок)
Результати контрольної роботи повинні бути надані головному спеціалісту РВО Таукеновій Л.В. у троьх варіантах: кількісному, поелементному, компетентнісному. За результатами контрольної роботи треба визначити тенденції (позитивні, негативні), скласти корекційну програму.
"Лучший путь к истине - это изучать вещи, какие они есть, а не верить, что они такие, как нас тому научили" Джон Мокк
Комментариев нет:
Отправить комментарий