вторник, 16 февраля 2010 г.

апрель
"Методы и приемы выполнения мониторинговых исследования качества образования"
"Методы оценки информационно-коммуникативной компетентности"
отв. Пархоменко Н.С.
Какой вопрос больше интересует? Пишите в коментариях
15.04.10 на методичному об’єднанні було розглянуте питання моніторинга, підходів до його аналізу, означені школи та класи, які підлягають моніторинговим дослідженням в цьому навчальному році.
Отже, моніторинг – це постійне спостереження за певним процесом із метою виявлення відповідності існуючого стану відповідному стандарту. Освітній моніторинг – управлінська технологія оцінки та контролю.
Мета моніторингу -оперативне та своєчасне виявлення всіх змін, які відбуваються в діяльності освітнього закладу. Отримані об’єктивні дані використовуються для прийняття управлінських рішень. Суб’єктами моніторингу є всі учасники освітнього процесу. Об’єктами моніторингу є сам освітній процес та його результати, особистісні характеристики всіх учасників освітнього процесу, їх потреби та відношення до освітнього закладу.
Напрямки освітнього моніторингу
 Моніторинг управлінської діяльності
 Моніторинг професійної майстерності
 Моніторинг виховної роботи
 Моніторинг якості освіти
Види моніторингу(за функціями)
•Інформаційний
•Прогностичний
•Діагностичний
•Порівняльний
Види моніторингу (за змістом та напрямами діяльності)
 Базовий
 Проблемний
 Управлінський
Моніторинг в закладах освіти здійснюється згідно таких документів:
1. Наказ Управління освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 26.08.2010 року № 355 «Про проведення моніторингових досліджень у 2009-2010 навчальному році».
2. Програма розвитку районної освітньої системи на 2006-2010 роки
3. План організації та проведення моніторингових досліджень на 2006-2010 роки Запорізького регіонального інформаційно-аналітичного центру моніторингу якості освіти та зовнішнього тестування.
Розрахунок кваліметричного коефіцієнта (рівень компетентності) може здійснюватися за такими формулами
Формула № 1
К.К.=( к-ть уч. П.Р.*0,16 + к-ть уч. С.Р.*0,45 + к-ть уч. Д.Р.*0,63 + к-ть уч. В.Р.*0,91) / Кількість учнів
Формула № 2
К.К. = ( к-ть уч. П.Р.*2 + к-ть уч. С.Р.*5 + к-ть уч. Д.Р.*8 + к-ть уч. В.Р.*11)/ (Кількість учнів * 12)
С 19.04 - 30.04 заключний етап моніторингових досліджень, 22.04 8-9-10 профільні класи пишуть контрольні роботи з інформатики та технології в присутності незалежного інструктора. Це гімназія №8-8а (вчитель Батаєва Н.М.), гімназія № 107 - 8а (вчитель Фоменко І.М.), НВК № 7 - 10а (вчитель Карпук О.І.), НВК №23 - 10а (вчитель Плаксін А.Л.)
Функції та обов’язки незалежного інструктора будуть виконувати вчителі інших шкіл (телефонграма від 14.04..10). 11 профільні класи з інформатики та вивчаючі технології ДПА будуть писати в травні за збірником завдань авторів О.О. Бодрик, О.Г. Захар, Ж.В. Потапова (2010 р., видавництво Ранок)
Результати контрольної роботи повинні бути надані головному спеціалісту РВО Таукеновій Л.В. у троьх варіантах: кількісному, поелементному, компетентнісному. За результатами контрольної роботи треба визначити тенденції (позитивні, негативні), скласти корекційну програму.
"Лучший путь к истине - это изучать вещи, какие они есть, а не верить, что они такие, как нас тому научили" Джон Мокк

Комментариев нет:

Тренуємо навички з математики в ігровій формі

Матеріал взято з  osvita.ua Проект  «Розвиток дитини»  пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних головоломок д...