среда, 7 апреля 2010 г.

Где начало того конца, которым оканчивается начало?

Прошу ознайомитися з методичними рекомендаціями вчителям, щодо співпраці з експертною групою з питання встановлення кваліфікаційної категорії «Спеціаліст вищої категорії» та звань «Старший вчитель» і «Учитель-методист» (уточнення п.2.4. «Положення про діяльність експертних груп при атестаційній комісії відділу освіти Комунарської райадміністрації м.Запоріжжя»)
З наступного року підтвердження, встановлення категорії «Спеціаліст вищої категорії» та звань «Старший вчитель» і «Учитель-методист» будуть проходити через Методичну Раду. Будуть організовуватися експертні комісії.
Експертизі будуть підлягають:

Робоче місце вчителя
кабінет – творча лабораторія вчителя та його
- відповідність Положенню про кабінет;
- творчий підхід вчителя до оформлення та організації діяльності кабінету та ін.
Робочі матеріали вчителя щодо виконання практичної та контролюючої частин навчальних планів і програм
- перелік матеріалів дидактичного забезпечення практичної складової програм (наявність власних матеріалів та на друкованій основі відповідно переліку)
- перелік та наявність матеріалів здійснення контролю за курсами предмету, що викладаються
Організація корекційної діяльності
- система заходів вчителя щодо роботи з учнями початкового рівня навчальних досягнень
- система заходів вчителя щодо роботи зі здібними учнями
Результативність діяльності вчителя щодо роботи з учнями:
- моніторингові дослідження вчителя (аналіз контрольних робіт, корекційні заходи, успішність учнів по роках та ін.)
- участь учнів вчителя в ЗНО (порівняння з результатами року)
- результативність участі учнів в творчих конкурсах, змаганнях, науково-практичних конференціях різних рівнів(копії дипломів, грамот, витяги з наказів і підсумкових протоколів за результатами конкурсів, завірені певним чином довідки)
- Організація педагогом системи позаурочної діяльності з предмету (реалізовані програми діяльності гуртка предметної спрямованості, факультатив предметної спрямованості, позаурочних заходів предметної спрямованості, завірені адміністрацією навчального закладу)
- Результативність участі учнів в предметних олімпіадах (Інформаційна довідка, завірена адміністрацією освітнього закладу або витяги з протоколів (наказів) по підсумкам олімпіад.)
Результативність та методична активність вчителя
- Участь в заходах, що підвищують імідж освітнього закладу: семінари, науково-практичні конференції, круглі столи (довідка або інформація, що відображає участь педагога в різноманітних методичних заходах загальношкільного, районного, міського рівня (завіряється адміністрацією освітнього закладу або методистом відповідного рівня)
- Результативність участі педагога в конкурсах професійної майстерності («Вчитель року» і .ін.)Копії дипломів, грамот, сертифікатів; витяги з наказів або підсумкових протоколів за результатами конкурсів)
- Участь в апробації і впровадженні в освітній процес підручників та посібників
- Наявність науково-методичних публікацій (в т.ч. методичних посібників і розробок, що використовуються в практиці роботи інших педагогів); розміщення матеріалів вчителя на інтернет-сайтах (публікації (можливе надання ксерокопій); вказати адреси інтернет-сайтів, де розміщені матеріали вчителя)
- Розробка програм елективних курсів, авторських програм навчальних предметів, що використовуються в НВП
Оцінка діяльності педагога
- Наявність позитивної оцінки діяльності педагога за підсумками атестації освітнього закладу
- Внутрішньошкільний контроль стану викладання предмета
- Узагальнений досвід вчителя (на рівні школи, району та ін. Наявність узагальнених матеріалів)
- Затребуваність професійного потенціалу педагога на рівні освітнього закладу, районному, міському рівнях (наявність підтверджених даних про те, що вчитель керує методичним об’єднанням, творчою групою, школою молодого фахівця, постійно діючим семінаром; бере участь в роботі творчої групи, є членом методичної ради)
- Довідка (завірена) про залучення педагога для проведення занять на курсах підвищення кваліфікації в системі післядипломної освіти
докладніше читати тут

Комментариев нет:

Тренуємо навички з математики в ігровій формі

Матеріал взято з  osvita.ua Проект  «Розвиток дитини»  пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних головоломок д...