пятница, 30 апреля 2010 г.

Знание зависит от ученья

Міністерство освіти і науки України інформує, що згідно з “Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти” (наказ Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 р. № 94, зареєстрований у Мін’юсті України 27.02.2008 р. № 151/14842) у новій редакції, що затверджено наказом МОН від 21.12.2009р. №1151, зареєстровано у Мін’юсті України 18.01.2010 р. №39/17334) та листом Міністерства освіти і науки України “Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2009/2010 навчальному році” від 01.02.2010 р. №1/9-50 визначено порядок проведення атестації з інформатики для учнів 11 класів.Бали за атестацію у старшій школі виставляються за результатами шкільних підсумкових контрольних робіт. У класах універсального, природничо-математичного, економічного, суспільно-гуманітарного, філологічного, художньо-естетичного, спортивного профілів підсумкові контрольні роботи з інформатики проводяться за вибором учнів.
Зауважимо, що у класах з поглибленим вивченням інформатики та класів інформаційно-технологічного профілю навчання підсумкові контрольні роботи з інформатики є обов’язковими.
Підсумкові контрольні роботи з інформатики проводяться у комбінованій формі (бланкове тестування та виконання практичних завдань) за навчальним посібником “Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 11 клас. (у формі контрольних робіт)” (Бодрик О.О., Захар О.Г., Потапова Ж.В.- Х., “Ранок ”, 2010 р.).
Посібник містить 30 варіантів контрольних робіт, кожен з яких складається з 21 завдання різного рівня складності та різних типів (за змістом, способом дії та способом пізнавальної діяльності), які розподілено за трьома частинами.
У першій частині атестаційної роботи запропоновано 12 тестових завдань закритої форми з вибором однієї правильної відповіді, що відповідають початковому і середньому рівням навчальних досягнень учнів. Правильне розв’язання кожного завдання цієї частини оцінюється одним балом.Друга частина атестаційної роботи складається із 6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю, що відповідають середньому і достатньому рівням навчальних досягнень. Правильне розв’язання кожного із завдань цієї частини оцінюється двома балами.Третя частина атестаційної роботи складається із 3 практичних завдань на застосування можливостей системного програмного забезпечення, прикладного програмного забезпечення та систем програмування, що відповідають достатньому і високому рівням навчальних досягнень, виконання яких передбачається із використанням комп’ютерних засобів. Повне і правильне розв'язання кожного із завдань цього блоку оцінюється чотирма балами. Результатом виконання кожного завдання є окремий файл з відповідною назвою.Сума балів, нарахованих за правильно виконані учнем завдання, переводиться в оцінку за 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів за спеціальною шкалою.
Нижче наводимо розподіл балів за правильне розв’язання завдань атестаційної роботи та схему відповідності кількості набраних балів до оцінки за 12 – бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів.
Розподіл балів за розв’язання завдань учнями
Номери завдань Кількість балів
1-12 1 бал 12 балів
13-18 2 бали 12 балів
19-21 4 бали 12 балів
Усього балів 36 балів
Схема відповідності кількості набраних балів до оцінки
за 12 – бальною системою оцінювання
1-2б.-1;3-4б.-2;5-6б.-3;7-9б.-4;10-12б.-5;13-16б.-6;17-20б. -7;21-24 б. - 8;25-28б.-9;29-31б.-10;32-34б.-11;35-36б.-12
Максимальна сума балів, що може набрати учень, становить 36 балів.
За результатами роботи учням виставляється оцінка у класному журналі на сторінці предмета «Інформатика» у колонку з написом «ДПА» після колонки з написом «Річна».
Кожен учень має виконувати окремий варіант підсумкової контрольної роботи.
Процедура проведення державної підсумкової атестації
Для проведення підсумкових контрольних робіт адміністрація навчального закладу формує групи учнів відповідно до кількості робочих місць у комп’ютерному класі.
Варіанти завдань добирають загальноосвітні навчальні заклади за вказаним посібником та готують окремо роздруковані умови завдань І-ІІ частин і ІІІ частини та бланки відповідей
Державна підсумкова атестація з інформатики проводиться протягом 90 хвилин. Час на виконання першої, другої та третьої частин атестаційної роботи (у рамках часу, відведеного на проведення атестації) не регламентується.Учні працюють над виконанням завдань І та ІІ частин (бланкового тестування) без доступу до комп’ютерів.
Після закінчення виконання учнем бланкового тестування (першої та другої частин роботи), вчитель збирає бланки відповідей. Учні ж продовжують виконувати практичну (третю) частину підсумкової роботи з використанням комп’ютерних засобів.
Критерії оцінювання виконання завдань третьої частини
0 – 4 бали
4 бали Учень повністю та правильно виконав завдання.
3 бали Учень вільно володіє програмним забезпеченням, необхідним для виконання завдання, але завдання виконано не в повному обсязі (більше половини завдання).
2 бали Учень в цілому володіє програмним забезпеченням, необхідним для виконання завдання, але виконав лише половину завдання.
1 бал Якщо учень володіє основними прийомами роботи з програмним забезпеченням, необхідним для виконання завдання, але виконав менше половини завдання або виконав половину завдання із суттєвими помилками.
0 балів Якщо учень не приступав до виконання завдання
Якщо учень приступив до виконання завдання, але файл із виконаним завданням відсутній.

Комментариев нет:

Тренуємо навички з математики в ігровій формі

Матеріал взято з  osvita.ua Проект  «Розвиток дитини»  пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних головоломок д...